sponsoreret
Vi lever i en ting hvor tingene bliver billigere og billigere. Discountbutikker skyder op som paddehatte og vi vader rundt i tilbudsaviser og udsalg. Butikker ligger i åben priskrig og prøver med næsten pinlig desperation at få fingrene i vore surt optjente penge, for at have sorte tal på bundlinjen og overleve krigen. Gå en tur på nettet og ser hvordan kinesiske onlinebutikker dukker frem og sælger ting til håndører, sm eller ville kost mange penge og folk sluger det råt. Alt sammen i discount. Discount, det er næsten blevet et skældsord. Der er ikke plads til kvalitet i det udtryk. Alle får det samme billede i hovedet når man siger discount. Et gustent supermarked, med varer af ukendte mærker og oprindelse. Et sted hvor en lige så gusten ekspedient scanner varer uden så meget som at sige goddag eller se en i øjnene. Det er nok til at give en kuldegysning. Discount.
Det er synd, for der er faktisk meget derude, som må betegnes som discount, men som stadig er gode varer. Der er discount supermarkeder af høj kvalitet. Sågar mobilselskaber kan deles op i de ”store drenge” og discount selskaberne. Men er der egentlig nogen reel forskel?
Hvad rigtigt mange mennesker ikke ved er at selv de billigste mobilselskaber ikke har deres eget net, men i virkeligheden blot lejer sig ind på de store firmaers net. Så når de store reklamere med deres fantastiske dækning og signal, kan du godt regne med at de små har nøjagtigt det samme.
De må selskabers problem er blot at de ikke har de samme penge til store, fancy reklamekampagner, så de skubbes i baggrunden og får et dårligt ry.
På det punkt hvor de adskiller sig mest er på kundeservice området. Det betyder dog ikke at discount selskaberne er ringere. Tværtimod, betyder det lavere antal kunder at man ofte bedre kan komme i kontakt med dem. Og kombineret med de meget fordelagtige priser, kan det være en helt god forretning for dig.
De fleste byder fri tale og sms i dag, endda til ganske rimelige priser. Selv de store selskaber. Det sted hvor de virkelig kæmper for tiden, er på data og ekstraservices. Hvor mange Gigabyte man kan få om måneden varierer enormt og priser kan spænde meget vidt. Derfor er det så herligt når man finder selskaber, der tilbyder fri tale, fri sms og fri data. Det endda til samme pris, som de andre lavprisselskaber, som dog har begrænset dateforbrug. Læs mere her og se hvor du kan få de mest fordelagtige priser. Især hvis du er typen der bruger meget data. Med services som YouTube og dets lige, kan man næsten ikke undgå at bruge masser af data og det er bare så bandærgerligt at løbe tør og få en ekstraregning. Så prøv Plenti og få al den data du kunne ønske dig.
Så nej discount er bestemt ikke en skidt ting, det handler blot om at være lidt kritisk og finde forskellen på ragelse og kvalitet. Men når det kommer til mobilselskaber, kan man næsten garantere at lavpris er mindst lige så godt som det dyre.